رونمایی از کتاب "نسیم بیداری" نوشته "رضا تقی آبادی"
آرمان اندیشه

رونمایی از کتاب "نسیم بیداری" نوشته "رضا تقی آبادی"

 

به پاس نیم قرن مبارزه و خدمت انقلابی، از دکتر اسدلله بادامچیان در همایش " تا اوج افتخار، آیین تجلیل از فجرآفرینان انقلاب " تجلیل می شود.


به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22، در این همایش هم چنین ضمن رونمایی از کتاب « نسیم بیداری »، از نویسنده این اثر تقدیر به عمل می آید.

بر اساس این گزارش در این همایش که با هدف معرفی و گرامیداشت فجرآفرینان انقلاب برگزار می شود دکتر اسدلله بادامچیان از خاطرات سال های مبارزه و زندان در دوران ستم شاهی سخن خواهد گفت و به تبیین ریشه ها واهداف انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

این گزارش می افزاید: هم چنین در آیین تجلیل از فجر آفرینان انقلاب از اسدلله بادامچیان به پاس نیم قرن خدمت انقلابی و از رضا تقی آبادی به خاطر تالیف کتاب « نسیم بیداری » با حضور سردار دکتر لطفعلی بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین و سردار مرتضی طلایی، تجلیل خواهد شد.

گفتنی است کتاب " نسیم بیداری " در باره تفکرات انقلابی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و هم چنین تحولات انقلاب اسلامی بعد از 22 بهمن 1357 است.

در این برنامه هم چنین گروه سرود علوم انتظامی به اجرای سرودهای حماسی می پردازند و اسماعیل حاجی نقاش پیش کسوت انقلاب و دفاع مقدس به صورت زنده تصویری از حماسه بزرگ انقلاب اسلامی را ترسیم خواهد کرد.

همایش " تا اوج افتخار؛ آیین تجلیل از فجرآفرینان انقلاب " با همکاری فرهنگسرای تهران و دانشگاه علوم انتظامی امین و با حضور جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و مسئولین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، روز  شنبه 94/11/17 از ساعت 15/30 الی 17 در دانشگاه علوم انتظامی امین به نشانی بزرگراه همت غرب، بعد از آزادگان جنوب برگزار می شود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 17 شهريور 1395برچسب:, :: 17:37 :: توسط : متفکر

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرمان اندیشه و آدرس armaneandisheh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: